PhotoBooth

Ear-butterflyHmm, I got bored. So decided to experiment with the photobooth software. Amazing. My ears become butterflies. My head does not need eyes to look freaky. It scares me a little bit, but then, I do not always have to watch myself. You do!
Lekkerbekkie
Twin brothers

8 Responses to “PhotoBooth”

  1. Daan:-) Says:

    HOERa Richard is in Amerika,

    ik vind ut leuk dat ju in Amerika bent.
    ik wil dat ju naar ons komt.
    liefs daan
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 😉

  2. jesse Says:

    What a funny pics.
    Loves Jesse.
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  3. Gijs De SUPERMAN!!!!! Says:

    vijnen Richard,

    kom je eens een keer terug?
    ik wil eens dat je komt bij ons.
    en biljarten.
    en spelletjes doen en taart eten met spekjes.
    😉 x 🙂 x 😉

  4. Mel Says:

    ff snel checken wat de boys doen als ik in de douche ben…..

    Ze hebben je site gevonden, vijnen Richard!

    Maak je borst maar nat… 😉

    -x-

  5. wies Says:

    He, heb ik toch 2 ritsjes, laat die ene nu maar thuis komen. xx

  6. Bas (Dramatherapeutje) Says:

    Wat een leuke fotootjes. Ik kan het nu ook Rich… Ik heb namelijk mijn appeltje met fotoshop. En… over een maand internet, dus dan kunnen we skaipuhhh. Nou groet aan San en Fran en graag kom ik eens langs (In de castroooooo) XBas Ps wanneer je in NL bent kook ik lekker voor je. Dinsdag?? Let me know..

  7. Bas Says:

    Ha mannetje,

    Toch je gespleten persoonlijkheid die daar vastgelegd is op de gevoelige plaat. Maar ze lijken wel veel op elkaar. Ik mis alleen de areool en hoorntjes. Tot snel!

    Bas (de niet-dramatherapeut)

  8. migg Says:

    hello there. those pics look weird, funny, and cute. that;s you anyway. 🙂

    lol.

Leave a Reply

