Jan Tomaat en het songfestival

Voor het eerst in mijn leven heb ik meegedaan met de Geenstijl fotofuck. Dit keer was de opdracht om te laten zien wat er gebeurt als de communisten aan de macht komen. Geinspireerd door Animal Farm van George Orwell, heb ik de volgende inzending gedaan. “All animals are equal, but some are more equal than others”. Met andere woorden je hebt straks niet mee zelf in de hand of je een succes bent of niet, dat kan alleen nog maar door een soort opperzwijn te worden onder Jan Tomaat, of op een andere manier een medaille te verdienen voor het aangeven van ongewenst gedrag volgens ome Jan. Anyways, na Kiev, Tallin en Helsinki zal Nederland eindelijk weer het songfestival winnen. En dat wordt natuurlijk georganiseerd door onze nieuwe hoofdstad. Leve de Republiek!

Euro Tomato

2 Responses to “Jan Tomaat en het songfestival”

  1. Mel Says:

    Zat ik er naast, maar deze heb ik niet gezien… Dan was het gesneden koek geweest natuurlijk!! Je hebt je nog aardig ingehouden πŸ˜‰
    Een (voor)deel hebben wij nu, dat we wel erg dicht bij de nieuwe hoofdstad wonen. Straks moet iedereen rondom een schaal van 15 km van Oss, verplicht worsten draaien… Zijn wij mooi de PISANG.
    Ach, dan is het buitenland zo gevonden!!

    Leve rechts, leve de zelfstandigheid!!

  2. Arjan Says:

    Even een berichtje uit Pakistan waar de communisten niet aan de macht zijn, maar het leger wel. Weet niet wat erger is. Maar al met al is het toch gezellig reizen hier. Je moet van mannen houden, want vrouwen zie je weinig, behalve wat zeeeeeer schalkse blikken op straat… die me dan meteen laten twijfelen over mijn seksuele voorkeur. Nee, echt machtig interessant en ook machtig gastvrij. Nog steeds geen volautomatisch geweer tegen mijn hoofd gehad, wel honderden chais (theetjes). Maar goed, ik ben dan ook een fan van Job Cohen πŸ™‚
    Salam Malaikum!

Leave a Reply

